NoFake

NoFake acoustic is een akoestisch duo bestaande uit Sheila Gelens, zang en Dirk de Graaf, gitaar.
Sheila is een zangeres die in diverse bands gespeeld heeft o.a. Last chance Heroes en 16 jaar geleden in een rockband die No Fake heette. De gitarist in die band was Dirk de Graaf en toen de band in 2001 uit elkaar ging verloren Sheila en Dirk elkaar 16 jaar uit het oog . In 2016 hadden ze even contact op facebook en was er na 5 minuten al besloten dat Sheila naar the Ayes zou komen (De band van Dirk). Na een half jaar wilden ze wat meer en besloten ze een akoestisch duo op te richten met de naam NoFake.
Dirk is een echte classic rockgitarist met een rijk bandverleden o.a. Intrudor, No Fake, No Rush, the Ayes, Covered in Black en nu ook met Sheila in the Ayes en NoFake. Ziet het akoestische werk van NoFake als een grote uitdaging om er samen met Sheila een zo mooi mogelijk arrangement van te maken en het gaat ze goed af.
Dirk is op 22 april 2021 overleden.
Hij was een geweldige uitmuntende gitarist! Mijn uitmuntende gitarist! Ik mis hem zo erg en ik zal altijd van hem blijven houden, Sheila.