Annihilator

Annihilator is een Canadese thrashmetalband die debuteerde met het album Alice in Hell.
Annihilator werd opgericht te Ottawa door Jeff Waters in 1984. Hij schreef een nummer en nam het op samen met vocalist John Bates. Dit nummer, Annihilator, is nooit officieel uitgebracht. Waters rekruteerde een drummer, Poul Malek, en Bates vond een geschikte bassist, Dave Scott. Deze samenstelling bleef ongewijzigd voor twee jaar en de liedjes die tijdens deze periode gemaakt zijn vinden we voor het grootste deel terug op de twee eerste albums. Voor de uitgave van hun debuut-lp verhuisde Waters naar Vancouver waar hij de groep helemaal opnieuw samenstelde met onder anderen oud-D.O.A.-lid Randy Rampage. Waters heeft door de jaren heen de samenstelling van de groep vaak veranderd, inclusief de vocalisten.
Leden
Anno 2018 bestaat Annihilator uit:
Jeff Waters - gitarist en vocalist
Rich Hinks - basgitarist
Aaron Homma - gitarist
Fabio Alessadrini - drummer. Meer...
Vroegere leden:
Dennis Dubeau - vocalist